Wszyscy wiemy, że powinno się jeść co kilka godzin małe posiłki, a nie 2-3 duże. Przerwy nie powinny być dłuższe niż trzy godziny. Jest to bardzo ważne dla dobrego funkcjonowania naszego organizmu. Nie zawsze jest to jednak możliwe. Czasami mamy taką pracę, że nie możemy robić częstych przerw. Mimo wszystko powinniśmy robić wszystko co w naszej mocy, by nie chodzić głodnymi. Jedzenie co trzy czy cztery godziny jest więc najbardziej odpowiednie.

Śniadanie zawsze powinniśmy jadać w domu. Powinno być ono pożywne, aby dało nam energię do dalszego funkcjonowania. Nigdy nie powinniśmy jeść w pośpiechu. Oczywiście w naszych warunkach nie jest to do spełnienia, ale najzdrowsze do tego podejście mają Chińczycy, gdzie jedzenie w pośpiechu jest niedopuszczalne. W szkołach i większości firm przerwy na posiłki trwają nawet trzy godziny. Przy naszym szybkim trybie życia i dość krótkich przerwach, najlepiej jest poświęcić przynajmniej tych kilkanaście minut. Jeśli jesteśmy w pracy i nie mamy okazji przyrządzić czegoś świeżego, warto sprawdzić Poznań jedzenie na dowóz i zamówić coś dobrego i zdrowego.

Spokojnie zjedzenie pożywnego śniadania każdego ranka wpływa na nasze samopoczucie podczas reszty dnia. Nie jest to wielkie poświęcenie z naszej strony, a takie działanie jest zbawienne dla naszego organizmu. Prócz śniadania bardzo ważne jest także drugie śniadanie. Powinno być ono lekkie, mniej kaloryczne niż nasz pierwszy posiłek. To właśnie na drugie śniadanie, czyli tak zwany lunch, powinniśmy zjadać słodkiego rogalika czy lekką sałatkę na przykład na bazie ryżu. Zjedzenie drugiego śniadania zajmuje nam zaledwie kwadrans. Nie powinniśmy więc o nim zapominać.

Załaduj więcej podobnych artykułów
Załaduj więcej Redaktor
Załaduj więcej Życie
Komentarze są zamknięte

Check Also

Ciekawe meble wykonywane z palet

Palety do całkiem niedawna służyły jedynie do jednego celu, a mianowicie przewożenia na ni…