Kolejna, bezsenna noc

Pęd dzisiejszego życia sprawia, że więcej się stresujemy, nie mamy czasu na odpoczynek oraz sport i zdrowe odżywianie. Bezsenne noce są bardzo irytujące, zdarza się, że przewracamy się z boku na bok w oczekiwaniu na zaśnięcie. Zdenerwowane wywołane brakiem snu sprawia, że trudniej nam zasnąć. Błędne koło można jednak przerwać, jeśli tylko uda nam się wyciszyć organizm i się zrelaksować. Warto też przestrzegać zasad higieny snu.

Najważniejsze zasady higieny snu

Łóżko służy jedynie do spania, nie należy czytać i oglądać telewizji leżąc w łóżku, sypialnia powinna być wywietrzona, lepiej śpi się w pomieszczeniach o niższej temperatury. Do łóżka należy chodzić o stałych porach. Nie powinno się wylegiwać w łóżku, nawet w weekend.

Naturalne substancje wspomagające zdrowy sen

Problemy ze snem można w szybki sposób rozwiązać za pomocą naturalnych składników, które są równie skuteczne co niebezpieczne leki nasenne. Farmaceuci zwykle polecają na dobry sen – tabletki Forsen, więcej informacji – http://forsen.pl/1-spokojny-i-dobry-sen-tanie-i-skuteczne-preparaty-bez-receptyPreparat w swoim składzie zawiera same naturalne składniki. Melisa, chmiel, szafran oraz owies zwyczajny znane są ze swoich właściwości relaksacyjnych i wyciszających. L-tryptofan jest prekursorem do tworzenia melatoniny oraz serotoniny. Warto podkreślić, że magnez zawarty w preparacie wpływa korzystnie na układ nerwowy, podobne działanie wykazują witaminy – niacyna oraz pirydoksyna. Redukują one stres i niepokój. Roślinny suplement diety nie uzależnia, dlatego może być stosowany przewlekle. Nie wykazuje też działania niepożądanego, na drugi dzień nie jesteśmy zmęczeni ani senni.

Załaduj więcej podobnych artykułów
Załaduj więcej Redaktor
Załaduj więcej Życie

Dodaj komentarz

Check Also

Jak dobrać odpowiednią kolorystykę krzeseł?

Wybierając krzesła zwracamy uwagę na wiele elementów, nie tylko na ich kształt. Ważna jest…