Udostępnij na Facebook Franczyza Naturhouse sposobem na kryzys O sukcesie franczyzy Naturhouse w Polsce świadczy ilość powstałych punktów oraz bardzo dobre wyniki ich działalności. Koncepcja Centrów Dietetycznych sprawdza się bowiem zarówno w dużych aglomeracjach, jak i w mniejszych miejscowościach. – Na najbliższe miesiące zaplanowane są kolejne otwarcia Centrów Dietetycznych Naturhouse, co jest najlepszym dowodem, że zwłaszcza w czasach kryzysu dużym powodzeniem cieszą się innowacyjne i niszowe pomysły na biznes. Dodatkowym atutem współpracy w ramach franczyzy jest wsparcie oraz pomoc doświadczonej firmy zapewnia Rafał Kamieniak, kierownik regionalny firmy Naturhouse. Dogodne warunki umowy franczyzowej W ramach współpracy franczyzowej firma Naturhouse oferuje pomoc w znalezieniu lokalu, zbadanie atrakcyjności jego położenia pod względem handlowym, wyłączność geograficzną w obrębie wyznaczonej strefy, nieodpłatne przeszkolenie pracowników, a także doradztwo w zakresie marketingu oraz w sprawach administracyjno-handlowych. Kwota inwestycji związana z otwarciem punktu wynosi zazwyczaj od 65 do 95 tys. zł. Duże znaczenie ma stan początkowy lokalu – wysokość środków przeznaczonych na remont może wahać się od 5 do 50 tys. zł. Jedyną należnością, nakładaną na franczyzobiorców, jest roczna opłata licencyjna w wysokości 2,4 tys. zł netto. Zadowoleni współpracownicy Dotychczasowi franczyzobiorcy przyznają, że największe zalety współpracy z siecią Naturhouse to przede wszystkim możliwość prowadzenia działalności pod globalną marką, zapewniona wyłączność na sprzedaż suplementów dietetycznych w określonym regionie. Nie mniej istotne są dostęp do sprawdzonych rozwiązań biznesowych i cennego knowhow marki, a także wypracowane standardy obsługi klienta i prowadzenia kuracji.
Przyszłość fotowoltaiki: Jak rozwój nauki i technologii może kształtować przyszłość energetyki słonecznej w nadchodzących dekadach?