Dom Sport Sport – motywacja

Sport – motywacja

5 minut czytane
0
1
1,526
sport i motywacja

Jak duże znaczenie ma źródło motywacji? Każdy będzie miał inne: odchudzenie, budowa kondycji, wyzwania, a wręcz odreagowanie?

Motywacja ma podstawowe znaczenie w dążeniu do wyznaczonego sobie celu. Oczywiście, że każdy ma inną, ale łączy nas jeden wspólny CEL: życie w zdrowiu. Bez największej wartości, którą jest zdrowie, wszystko inne przestaje mieć znaczenie. Czym jest ZDROWIE? Dowiesz się, jak je stracisz. Życie nie jest i nigdy nie było sprawiedliwe. Ja, do 5 roku życia, większość czasu spędziłem w szpitalach, a przy porodzie lekarz stwierdził rozszczepienie kręgosłupa. Na szczęście się mylił, pokonałem choroby, a dziś pomagam innym odnaleźć zdrowie. Niehigieniczny tryb życia, pogoń za… no właśnie, za czym? Kariera, firma, pieniądze, powodów całe mnóstwo. Skrajności dopadają nas i zatracamy w tym wszystkim samych siebie. Pytasz mnie więc o znaczenie i źródło motywacji. Zazwyczaj na początku jest to ogromnie ważne. Znasz to uczucie: kiedy wydaje ci się, że możesz wszystko, a po kilku dniach twój wewnętrzny krytyk mówi do ciebie: Po co ci to wszystko? Daj sobie spokój! Nie dasz rady! Każdy ma taki głos w sobie. Pytanie, jak z nim walczyć? Jako trener personalny kiedyś myślałem, że podstawą jest trenować i racjonalnie się odżywiać. Teraz wiem, że kluczem do zmiany jest nasza głowa. Podejście do wieloetapowej zmiany w myśleniu, żeby zmienić swoją fizyczność. Dlatego stworzyłem 9Rings, czyli 9 przemian mentalnych w drodze do celu. Na tygodniowym wyjeździe z moim zespołem dowiesz się, co zrobić, żeby motywacji wystarczyło ci na całe życie w walce o siebie, bo to ty jesteś w życiu dla siebie najważniejszy. Już nigdy nie wrócisz do swoich starych destruktywnych nawyków, dowiesz się, jak jeść i jak skutecznie trenować. Na końcu tej drogi czeka na ciebie SUKCES. Zawsze był w zasięgu ręki, ale źle do niego podchodziłeś. 9Rings doprowadzi cię na szczyt, ale musisz zdawać sobie sprawę, że będzie pod górkę.

Dekalog sportowca

Zaczynasz dbać o zdrowie?

  • Zważ się i zapisz.
  • Zmierz swoje obwody ciała w miejscach, gdzie najbardziej ci na nich zależy i zapisz.
  • Zrób zdjęcie swojej sylwetki i daj sobie 3 miesiące, aż zrobisz kolejne. Daj do porównania osobie, której ufasz.
  • Koniecznie kup buty odpowiadające anatomii twojej stopy. Poradę znajdziesz w sklepie biegacza. Nie musisz od razu kupować butów, ale miej świadomość jak układasz stopę podczas chodzenia i biegania.
  • Spisz cele: na miesiąc, trzy miesiące, sześć miesięcy.
  • Planuj treningi.
  • Pilnuj diety – ważne jest to, co jesz, ale również co z czym łączysz.
  • Nawadniaj się systematycznie.
  • Badania, które należy wykonać: spirometryczne,
  • badania kardio, analiza pierwiastkowa włosa, ‘pełna morfologia +hormony
  • test wydolnościowy.
Załaduj więcej podobnych artykułów
Załaduj więcej Redaktor
Załaduj więcej Sport

Dodaj komentarz

Check Also

Szczury i myszy w domu – jak pozbyć się niepożądanych gryzoni

Gdy tylko im na to pozwolimy chętnie zakładają gniazda w naszych domach, żywią się resztam…