Dom Sport Sport – motywacja

Sport – motywacja

5 minut czytane
0
1
1,410
sport i motywacja

Jak duże znaczenie ma źródło motywacji? Każdy będzie miał inne: odchudzenie, budowa kondycji, wyzwania, a wręcz odreagowanie?

Motywacja ma podstawowe znaczenie w dążeniu do wyznaczonego sobie celu. Oczywiście, że każdy ma inną, ale łączy nas jeden wspólny CEL: życie w zdrowiu. Bez największej wartości, którą jest zdrowie, wszystko inne przestaje mieć znaczenie. Czym jest ZDROWIE? Dowiesz się, jak je stracisz. Życie nie jest i nigdy nie było sprawiedliwe. Ja, do 5 roku życia, większość czasu spędziłem w szpitalach, a przy porodzie lekarz stwierdził rozszczepienie kręgosłupa. Na szczęście się mylił, pokonałem choroby, a dziś pomagam innym odnaleźć zdrowie. Niehigieniczny tryb życia, pogoń za… no właśnie, za czym? Kariera, firma, pieniądze, powodów całe mnóstwo. Skrajności dopadają nas i zatracamy w tym wszystkim samych siebie. Pytasz mnie więc o znaczenie i źródło motywacji. Zazwyczaj na początku jest to ogromnie ważne. Znasz to uczucie: kiedy wydaje ci się, że możesz wszystko, a po kilku dniach twój wewnętrzny krytyk mówi do ciebie: Po co ci to wszystko? Daj sobie spokój! Nie dasz rady! Każdy ma taki głos w sobie. Pytanie, jak z nim walczyć? Jako trener personalny kiedyś myślałem, że podstawą jest trenować i racjonalnie się odżywiać. Teraz wiem, że kluczem do zmiany jest nasza głowa. Podejście do wieloetapowej zmiany w myśleniu, żeby zmienić swoją fizyczność. Dlatego stworzyłem 9Rings, czyli 9 przemian mentalnych w drodze do celu. Na tygodniowym wyjeździe z moim zespołem dowiesz się, co zrobić, żeby motywacji wystarczyło ci na całe życie w walce o siebie, bo to ty jesteś w życiu dla siebie najważniejszy. Już nigdy nie wrócisz do swoich starych destruktywnych nawyków, dowiesz się, jak jeść i jak skutecznie trenować. Na końcu tej drogi czeka na ciebie SUKCES. Zawsze był w zasięgu ręki, ale źle do niego podchodziłeś. 9Rings doprowadzi cię na szczyt, ale musisz zdawać sobie sprawę, że będzie pod górkę.

Dekalog sportowca

Zaczynasz dbać o zdrowie?

  • Zważ się i zapisz.
  • Zmierz swoje obwody ciała w miejscach, gdzie najbardziej ci na nich zależy i zapisz.
  • Zrób zdjęcie swojej sylwetki i daj sobie 3 miesiące, aż zrobisz kolejne. Daj do porównania osobie, której ufasz.
  • Koniecznie kup buty odpowiadające anatomii twojej stopy. Poradę znajdziesz w sklepie biegacza. Nie musisz od razu kupować butów, ale miej świadomość jak układasz stopę podczas chodzenia i biegania.
  • Spisz cele: na miesiąc, trzy miesiące, sześć miesięcy.
  • Planuj treningi.
  • Pilnuj diety – ważne jest to, co jesz, ale również co z czym łączysz.
  • Nawadniaj się systematycznie.
  • Badania, które należy wykonać: spirometryczne,
  • badania kardio, analiza pierwiastkowa włosa, ‘pełna morfologia +hormony
  • test wydolnościowy.
Załaduj więcej podobnych artykułów
Załaduj więcej Redaktor
Załaduj więcej Sport

Dodaj komentarz

Check Also

Jak dobrać odpowiednią kolorystykę krzeseł?

Wybierając krzesła zwracamy uwagę na wiele elementów, nie tylko na ich kształt. Ważna jest…